Monday, May 13, 2019

Tigri Bengalez

Tigri Bengalez është nënlloji më i madh i tigrave në Azi që numëronte më pak se 2,500 individë në vitin 2011. Që në vitin 2008 u listua si i rrezikuar në Listën e Kuqe të BNRN-së pas humbjes së habitatit. Asnjë rezervë e tigrave nuk konsiderohet të mbajë më shumë se 250 individë të rritur.
Tigri arriti në nënkontinentin Indian rreth 12,000 vjet më parë. Popullata e tigrave në Indi vlerësohej me 1,706–1,909 në vitin 2010. Në 2014 popullata pësoi një rritje me rreth 30% dhe kishte rreth 2,226 individë. Rreth 440 tigra gjenden në Bangladesh, 163–253 tigra në Nepal dhe 103 tigra në Butan.Tigri Bengalez renditet si macja më e madhe e egër. Është simboli kombëtar i Indisë dhe Bangladeshit         Tigri është një mishngrënës. Ajo preferon gjuetinë e gomereve të mëdhenj të tilla si chital, sambar, gaur dhe në një masë më të vogël te barasingha dhe buallin e ujit. Ndër speciet e prese mesatare shpesh vret derrin e egër, dhe herë pas here drerin brilopate, muntjac dhe langurin gri. Llojet e vogla të prese si xunkthi dhe peafowl formojnë një pjesë shumë të vogël në dietën e tij. Për shkak të shkeljes së njerëzve në habitatin e tigrave, ajo gjithashtu ushqehet me bagëtite shtëpiake. Ata rrallë sulmojnë elefantin indian të rritur dhe rinocerontët indianë, por ngjarje të tilla jashtëzakonisht të rralla janë regjistruar. Në Kaziranga National Park, tigrat vranë 20 rinocerote në vitin 2007.

No comments:

Post a Comment